Wp Header Logo 48.png

مالک بکماز نویسنده کتاب مداح شو گفت: مداحی می‌تواند در ترویج و گسترش معارف اسلامی و آشنا شدن جوانان با سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام اثر گذار باشد. 

مداحی در گسترش معارف اهل بیت (ع) اثرگذار است */ لطفا عکس نمایه و خبر و عوض کنین مناسب نیست ... اگر ندارید عکس مناسبتی استفاده کنین

آقای مالک بکماز، کارشناس امور مذهبی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ گفت: یک مداح خوب می‌تواند با شعر سالم و صدای خوب در ترغیب جوانان به سمت معارف اسلامی و دشمن شناسی نقش بسیار موثر و کم نظیری ایفا کند.

این مداح اهل بیت (ع) افزود: نقش یک مداحی خوب در بالا بردن شعور حسینی در کنار شور حسینی تاثیرش اگر بیشتر و بالاتر از یک سخنرانی خوب نباشد کمتر نیست احساس و عاطفه قابل دسترس‌ترین و موثر‌ترین راه انتقال پیام مذهبی و دینی به مخاطبان است که اگر از این هنر درست استفاده شود عاملی برای گرایش نوجوانان که سرشار از احساسات هستند به دین می‌شود و در ک درستی از دین را برای آنها ایجاد خواهد کرد.

نویسنده کتاب مداح شو گفت: رسالت بزرگ که مداحی به دوش می‌کشد طالب درونی پاک و انجام اعمالی صالح و شایسته است تا مطالبی را که یک مداح بیان می‌کند اولا بر اعمال و رفتار خودش و ثانیا برمخاطبش تاثیرگذار باشد و همچنین مداح باید به کاری که انجام می‌دهد و این رسالتی که بردوش دارد باید یک اعتقاد راسخ و منسجم داشته باشد.

گفتنی است؛ کتاب مداح شو از جمله آثار آقای مالک بکماز است که با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به امر مداحی و گسترش معارف اهل بیت علیهم السلام از انتشارات کتابک به چاپ رسیده است.
این کتاب به واقعیت افزوده مجهز است.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *