Wp Header Logo 36.png

کارگاه آموزشی «توسعه فردی دختران» در فرهنگسرای معرفتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کارگاه آموزشی «توسعه فردی دختران» با هدف بالا بردن عزت نفس و ارتباط موثر با دیگران روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ۱۶ با تدریس الهام نعمتی (فعال و کنشگر در حوزه نوجوان) در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

داشتن عزت نفس در دختران موضوعی است که باعث رشد و شکوفایی آنان در سطوح مختلف شغلی و اجتماعی خواهد شد. از این رو فرهنگسرای معرفت دوره‌های آموزش «توسعه فردی دختران» را برای افزایش عزت نفس و خود باوری در میان آنان برگزار می کند.
در این سلسه کارگاه‌ها درباره روش‌های مختلف برای تقویت عزت نفس صبحت خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند در جریان تحلیل مسائل روانشناختی در این خصوص و بهبود ارتباطات با دیگران قرار بگیرند.

عزت نفس عبارت است از درجه تصویب و تأیید یا احساس ارزشی که فرد نسبت به خود ادراک یا برآورد می‌کند. عزت نفس با میزان آگاهی و درکی که فرد از ارزشمندی خود نسبت به تمام جنبه‌های وجودی اش دارد تعریف می‌شود.

نوجوانان دارای عزت نفس سالم احساس شایستگی می‌کنند، به توانایی‌های خود اعتماد دارند و با تغییرات زندگی به خوبی سازگار می‌شوند.
افراد علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوار شهران، بعد از زیر گذر همت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۳۱۹۳۰۴ تماس بگیرند. 

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *