Wp Header Logo 2633.png
فعالیت ۶ ناشر تخصصی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از فعالیت ۶ ناشر تخصصی دفاع مقدس و مقاومت در این استان خبر داد و گفت: استقبال از کتب تخصصی این حوزه بسیار خوب است.

مهدیه قمری | شهرآرانیوز، بی‌بی فاطمه حسینی  اظهار کرد: انتشارات ملک اعظم، ستاره‌ها، نوید فتح و یاران رضا از جمله تعدادی از انتشارات تخصصی و فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت هستند.

وی با اشاره به اینکه در کنار انتشارات تخصصی، سایر انتشارات فعال در خراسان رضوی نیز در کنار موضوعات مختلف به حوزه مقاومت و دفاع مقدس می‌پردازند، یادآور شد: در صورتی که انتشارات مختلف نیاز به هماهنگی و مصاحبه با خانواده شهدا و همرزمان فرماندهان، جانبازان، ایثارگران و … داشته باشند بنیاد شهید و بنیاد حفظ و نشر آثار در خراسان رضوی مکاتبه‌هایی را با افراد و مسئولان مرتبط انجام می‌دهند.

به گفته سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بودجه‌ای را در بحث حمایت مادی از چاپ و نشر اختصاص داده که هر سال در قالب کمیته خرید کتاب، تعدادی از آثار با موضوع دفاع مقدس و مقاومت را خریداری می‌کند.

حسینی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا در پایان سال ۱۴۰۳ در خراسان رضوی، متذکر شد: کمیته محتوایی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ستاد اجرایی این کنگره تشکیل شده که در آن برای بحث حمایت از کتب چاپ شده با موضوع دفاع مقدس و مقاومت از ۲۸ عنوان کتاب حمایت می‌شود.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *