تولید محتوا
TikTok، پلتفرم ویدیویی محبوب و بحث‌برانگیز، به رهبران و مدیران تجاری … [+] راه جدیدی برای کمک به ساخت، نگهداری و گسترش برندهای شخصی خود ارائه می‌دهد.
gettyTikTok، پلتفرم ویدیویی محبوب و بحث‌برانگیز، راه جدیدی را برای رهبران و مدیران کسب‌وکار برای کمک به ساخت، نگهداری و گسترش برندهای شخصی خود ارائه می‌دهد.
مهم است که به یاد داشته باشید که TikTok «یک پلت فرم تعاملی است. فقط با مخاطبان خود صحبت نکنید. با آنها صحبت کنید به نظرات پاسخ دهید، در چالش‌ها شرکت کنید و فعال بمانید.
درک پلتفرم قبل از استفاده از آن، مدیران اجرایی باید برای درک کامل برنامه و بهترین و مؤثرترین راه‌های استفاده از آن وقت بگذارند.
رهبران باید از TikTok برای تکمیل استراتژی خود استفاده کنند، نه جایگزین کردن آن. شما باید پلتفرم را درک کنید، اما استراتژیک باشید. هایکو د پول جونیور، متخصص بازاریابی و مدیر عامل یک آژانس بازاریابی دیجیتال، در یک مصاحبه ایمیلی گفت: من قدرت TikTok را دیده‌ام، اما همچنین نحوه تغییر سریع روندها و انتشار محتوا به دلایل اشتباه را دیده‌ام.
چه زمانی و چرا باید از TikTok اجتناب کرد، با این حال، استفاده از TikTok برای ساختن برند شخصی خود ممکن است برای هر رهبر تجاری مناسب نباشد.
بیشتر از FROMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024ByCassidy HortonContributor مدیران اجرایی نباید از برنامه استفاده کنند اگر «نام تجاری یا صنعت آن‌ها احساس می‌کنند که پیام آن‌ها ممکن است بسیار نامرغوب یا نامناسب باشد.» صنایعی مانند امور مالی یا حقوق ممکن است به پلتفرم متفاوتی برای حرفه ای بودن و گرانی نیاز داشته باشند. کریستی استوارت هارفمن، خالق محتوا، حرفه ای بازاریابی دیجیتال و استاد کمکی در دانشگاه آتلانتیک فلوریدا، از طریق ایمیل توصیه می کند که تلاش برای «تطبیق» با روندهای ساده و ویروسی در TikTok ممکن است غیرصادقانه به نظر برسد و می تواند به اعتبار رهبر آسیب برساند. .

در این تصویر، لوگوی برنامه رسانه های اجتماعی، تیک توک بر روی صفحه نمایش نمایش داده می شود … [+] یک آیفون (عکس توسط Chesnot/Getty Images)
بهترین روش‌های Getty Images چندین بهترین شیوه وجود دارد که رهبران کسب‌وکار باید قبل از یا زمانی که از TikTok استفاده کنند، در نظر بگیرند.
به طور استراتژیک استفاده کنید «من به عنوان فردی که بیش از 20 سال است شرکت خودم را اداره کرده ام، قدرت رسانه های اجتماعی را در ایجاد یک برند شخصی دیده ام. وقتی از TikTok به صورت استراتژیک استفاده شود، می‌تواند ابزاری ارزشمند برای رهبران و مدیران اجرایی باشد.
پلتفرم ویدیویی علاوه بر ارتباط با مخاطبان اصلی خود، می تواند به مدیران اجرایی کمک کند تا با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنند.
من سال گذشته استفاده از TikTok را برای به اشتراک گذاشتن نکات و بینش های سریع از تجربه خود در خدمات مشتری و عملیات تجاری شروع کردم. در عرض یک ماه، ویدیوهای کوتاه من بیش از 25000 بازدید و 2000 دنبال کننده جدید به دست آورد که پتانسیل TikTok را برای دستیابی به مخاطبان جدید نشان می دهد.
اهداف تعیین کنید «رهبران و مدیران کسب‌وکار می‌توانند با تعیین اهداف واضح و حصول اطمینان از اینکه محتوایشان با برند شخصی‌شان طنین‌انداز می‌شود، به طور مؤثر از TikTok استفاده کنند. به جزئیات توجه کنید – چیزهای کوچک مهم هستند و می توانند بر درک برند شما تأثیر بگذارند. تاتیانا دومیترو، موسس و کارشناس ارشد برندسازی در PreTree Creative، در یک مصاحبه ایمیلی اظهار داشت: از دنبال کردن روندهایی که با برند شما همسو نیستند، خودداری کنید، زیرا انجام این کار ممکن است به جای ایجاد آن به اعتبار شما آسیب برساند.
آنچه مدیران در ویدیوهای خود تاکید می کنند می تواند به آنها در دستیابی به اهداف برندسازی کمک کند.
ویلیامز، متخصص مربی کمکی، پیشنهاد کرد: «با تأکید بر اصالت، به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزشمند، و تعامل تعاملی با جامعه، مدیران می‌توانند ارتباطات معناداری با مخاطبان خود ایجاد کنند».
داستان بگویید چون مردم دوست دارند داستان بشنوند و بخوانند، قصه گو بودن در TikTok می تواند یک استراتژی موثر برای مدیران کسب و کار باشد.
«داستان ها و بینش هایی را به اشتراک بگذارید که دیدگاه و تخصص منحصر به فرد شما را نشان می دهد. اجازه دهید فالوورهای شما شخص پشت عنوان را ببینند. به گفته ویلیامز، داستان خود را در مورد چگونگی به دست آوردن اهداف شغلی یا اعتبار خود بگویید.
اما داستان هایی که می گویید باید هدف داشته باشد و نیازهای کسانی را که می خواهید به آنها برسید برآورده کند.
این فقط سرگرمی نیست. این در مورد غنی سازی روز فالوورهای شما است. به جای پخش هر فکر یا جزئیاتی در مورد زندگی خود، بر آنچه که دنبال کنندگان شما می توانند از زمانی که برای تماشای محتوای شما صرف می کنند، از بین ببرند، تمرکز کنید. ویلیامز توصیه کرد که وقت فالوورهای خود را در TikTok غنی کنید.
SlowFirsttime کاربران TikTok باید آهسته شروع کنند، سپس در صورت لزوم به سرعت بالا بروند.
«پیشنهاد می‌کنم با ارسال چند ویدیوی معمولی هر هفته در مورد کار یا علایق خود شروع کنید. ببینید مردم چگونه واکنش نشان می دهند و خود را وفق می دهند. به عنوان مثال، من برخی از نکات بازاریابی قانونی را به اشتراک گذاشتم. برخی خوب عمل کردند، برخی دیگر نه. من یاد گرفتم و پیشرفت کردم،” دو پول از آژانس بازاریابی دیجیتال، نظر داد.
پس از اینکه مدیران اعتبار خود را در پلتفرم تثبیت کردند، می توانند به مرحله بعدی فکر کنند.
هنگامی که اعتبار ایجاد کردید، همکاری یا تبلیغات کوتاه را در نظر بگیرید. مدیر اجرایی که با او کار کردم، تأثیرگذاران به بخش‌هایی از کتاب جدیدش واکنش نشان دادند و پیش‌سفارش‌ها را انجام دادند. اما ابتدا پایگاه خود را بسازید،” دو پول پیشنهاد کرد.
اعتماد ایجاد کنید «کلید این است که معتبر باشید و بر حوزه تخصص خود تمرکز کنید. تجربیات و نمونه هایی را به اشتراک بگذارید که ارزش واقعی را برای بینندگان فراهم می کند. به عنوان مثال، من با ویدیوهایی به سبک «روزی در زندگی» که نشان می دهد در نقش من به عنوان مدیر عامل واقعاً چه اتفاقی می افتد، موفقیت کسب کرده ام. این نگاه‌های اجمالی از پشت صحنه اعتماد ایجاد می‌کند و کمک می‌کند تا برند من، Cleppe از OneStop Northwest، را به انسانیت تبدیل کند.
همکاری، پیوستن به نیروها با دیگران می‌تواند راه خوبی برای رهبران کسب‌وکار باشد تا از مزایای کامل TikTok استفاده کنند.
“همکاری با اینفلوئنسرها در صنعت شما نیز کلیدی است. کلپ گفت: من با رهبران کسب و کار دیگر در TikTok برای ویدیوهایی به سبک «از من بپرس» همکاری کرده‌ام که ترافیک وب‌سایت و نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی من را افزایش می‌دهد.
TikTok بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند نمایش داده می شود (عکس توسط مت کاردی/گتی ایماژ)
Getty ImagesManage Expectations انتظار نداشته باشید بلافاصله به اهداف برندسازی خود برسید.
«TikTok به یک استراتژی محتوای ثابت و به خوبی تعریف شده نیاز دارد. اگر یک رهبر نتواند به طور منظم محتوای مبتنی بر ارزش را ایجاد کند، ممکن است حساب غیرفعال شود و بر ادراک برند تأثیر منفی بگذارد. ارسال متناقض یا محتوای نامربوط، مخاطبان را گیج می‌کند و موقعیت رهبر را به عنوان یک متخصص کمرنگ می‌کند.
صبور باشید برای موفقیت عجله نکنید.
«در حالی که نتایج یک شبه به دست نمی‌آیند، با ثبات و استراتژی درست، TikTok می‌تواند به طور قابل توجهی دامنه و نفوذ یک رهبر را گسترش دهد. مانند هر پلتفرمی، آزمایش کنید و بیاموزید که چه چیزی بیشتر در بین فالوورهای شما طنین انداز است. برای مدیران، TikTok باید مکمل، نه جایگزین، رسانه‌های اجتماعی و تلاش‌های برندسازی موجود شما باشد.»
چگونه می توان موفقیت را اندازه گیری کرد: بیش از یک راه برای سنجش موفقیت تلاش های برندسازی شخصی شما وجود دارد.
رهبران شرکت‌ها باید KPI (شاخص‌های کلیدی عملکرد) را برای اندازه‌گیری اینکه آیا TikTok برای برند شخصی شما کار می‌کند یا خیر، تعریف کنند. استوارت هافمن نتیجه گرفت که معیارهایی مانند نرخ تعامل (نظرات، اشتراک‌گذاری‌ها، لایک‌ها) و رشد فالوورها در TikTok مهم‌تر از تعداد بازدیدهای ساده هستند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Edward SegalFollowingEdward Segal نویسنده پرفروش کتاب برنده جایزه بحران پیش رو: 101 راه برای آماده شدن و بازگشت از بلایا، رسوایی ها و سایر موارد اضطراری است که به چینی ترجمه شده است. او همچنین نویسنده کتاب Whistle-Stop Politics: Campaign Trains and the Reporters Who Covered Them است که در فوریه 2024 منتشر شد. درباره این کتاب در WhistleStopPolitics.com اطلاعات بیشتری کسب کنید. سگال میزبان پادکست هفتگی Crisis Management Minute است که در پادکست های اپل نمایش داده می شود و هر جا پادکست‌های دیگری یافت می‌شود، او مدیرعامل سابق دو انجمن تجاری است، دبیر مطبوعاتی اعضای دموکرات و جمهوری‌خواه کنگره و نامزدهای سیاسی و مشاور ارشد روابط رسانه‌ای برای روابط عمومی Ogilvy و سایر آژانس‌های روابط عمومی بود.»

kheiroshar

توسط kheiroshar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *