Wp Header Logo 3109.png

پایان فعالیت‌های تابستانی فرهنگسرا‌ها با جشن‌های «بر طبل شادانه بکوب»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری جشن‌های پایان فعالیت‌های تابستانی فرهنگسرا‌ها با عنوان «بر طبل شادانه بکوب» همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) خبر داد و گفت: این جشن‌ها در روز‌های جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه در فرهنگسرا‌های پایتخت برگزار خواهد شد. 

وی افزود: در این جشن‌ها ضمن بزرگداشت سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، نوجوانان عضو حلقه‌های هویتی به همراه خانواده‌هایشان حضور پیدا می‌کنند و با پایان فعالیت‌های تابستانی، برگزیدگان دوره‌های آموزشی، هنری، ورزشی و همچنین نوجوانان فرهنگسرا‌ها تجلیل خواهند شد. 

خونویی جشن‌های «بر طبل شادانه بکوب» را فرصتی برای هم‌افزایی بخش‌های مختلف فرهنگسرا‌ها برشمرد و گفت: علاوه بر «بچه‌های فرهنگسرا» و اعضای فعلی باشگاه نوجوانان مراکز، سایر مخاطبان شامل هنرآموزان و فراگیران آموزشی، اعضای کتابخانه‌ها، مخاطبان نگارخانه‌ها، اعضای باشگاه‌های ورزشی، مخاطبان فعالیت‌های کانونی و اردویی و… در این جشن‌ها حضور می‌یابند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در پایان گفت: این جشن‌ها در قالب مجموعه‌ای از بخش‌های ایستگاهی، میدانی، نمایشگاهی، نشست و آیین تجلیل برگزار می‌شود و فراهم‌سازی بستری مناسب برای نوجوانان برای کسب تجربه در راستای طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از اهداف آن خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به فرهنگسرا‌های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *