Wp Header Logo 3280.png

به گزارش راهبرد معاصر، آرین سلیمی یکی از ورزشکاران کرمانشاهی در المپیک پاریس موفق شد در رشته تکواندو مدال طلا را کسب کند و همین موضوع سبب شد از سوی مسئولان کشوری و استانی مورد تشویق قرار بگیرد.

به دنبال کسب این مدال، ۲۶ مرداد امسال در نماز جمعه از آرین سلیمی و خانواده او دعوت شد و زمینی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به وی اهدا شد.

اما آرین سلیمی در روز‌های اخیر در مصاحبه‌ای با یکی از شبکه‌های سراسری اعلام کرد که متوجه شده زمین اهدا شده به او چند مالک دارد و ارزش واقعی آن نیز حدود ۳۰۰ میلیون تومان است.

به دنبال انتشار گسترده این صحبت‌ها، رامین الماسی؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: قانونی برای اهدای زمین به قهرمان ورزشی وجود ندارد و تاکنون نیز چنین اقدامی انجام نشده، اما با توجه به اقدام شایسته و ارزشمند این ورزشکار جوان و با دستور استاندار مقرر شد در سایت جوانی جمعیت که به خانواده‌های دارای سه فرزند اهدا می‌شود یک قطعه برای آرین سلیمی در نظر گرفته شود و با مقام عالی وزارت نیز هماهنگ و قول انجام این کار داده شد.

وی عنوان کرد: بلافصله برای انجام کار‌های قانونی اقدام شد و زمین اکنون به ایشان تحویل داده شده و هیچگونه معارضی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ما با آرین سلیمی تماس گرفتیم و ایشان به ما هم گفت که چند نفر نسبت به این زمین ادعای مالکیت دارند که از ایشان خواستیم آنها را به ما معرفی کند، اما ایشان گفت این موضوع را از کسی شنیده است؛ ما حتی به آقای سلیمی گفتیم اگر تمایل داشته باشند این زمین را جابه‌جا می‌کنیم.

الماسی افزود: این ورزشکار افتخار ماست، اما از مجری برنامه گلایه داریم، زیرا با شنیدن این صحبت‌ها می‌توانستند با ما تماس بگیرند و موضوع را پیگیری کنند./ تسنیم 

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *