Wp Header Logo 3710.png

انتشارات خط مقدم امروز چهار کتاب جدید با موضوع مقاومت در باغ کتاب رونمایی می‌کند.

رونمایی چهار کتاب جدید از انتشارات خط مقدم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ دبیر بخش رمان و داستان انتشارات خط مقدم با حضور در برنامه سلام خبرنگار گفت: این آثار به قلم آقایان محمد حنیف، جواد افهمی، مجید اسطیری و علی علی‌بیگی نگاشته شده و به موضوعات جنگ هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم می‌پردازد.

نرگس فرجاد امین افزود: اولین اثر با عنوان «رخت‌شو» به قلم آقای حنیف است که ماجرای بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک را روایت میکند، اثر بعدی «دختران قبیله جنگ» نوشته آقای جواد افهمی است و به بخشی از ماجرا‌های جنگ سوریه می‌پردازد. رمان بعدی ؛ «پرتگاه پشت پاشنه» نوشته آقای مجید اسطیری است. این رمان به زندگینامه یکی از شهدای فاطمیون به نام عبدالبصیر جعفری پرداخته است و آخرین رمان هم «کنعان» نوشته آقای علی علی‌بیگی است که سرگذشت شهید سید‌علی زنجانی را روایت می‌کند. 

دبیر بخش رمان و داستان انتشارات خط مقدم درباره رسالت و فعالیت‌های این انتشارات گفت: انتشارات خط مقدم خودش را راوی تخصصی گفتمان مقاومت می‌داند، کتاب‌ها در قالب روایت و به معنای واقعی منتشر و عرضه می‌شود که این باعث تأثیرگذاری چند برابری جذب مخاطب شده است.

فرجاد امین افزود: خط مقدم در حال حاضر آثار ارزشمندی هم بخش داستان و رمان بزرگسالان و بخصوص در بخش کودکان و نوجوانان در حوزه مقاومت دارد.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *