Wp Header Logo 3624.png

نمایشگاه «عاشقانه‌های نقش و نخ» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه انفرادی «عاشقانه‌های نقش و نخ» با نمایش آثار بانوی هنرمند مهدیه مهدیون، جمعه ششم مهرماه ساعت ۱۶ در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای ارسباران گشایش و تا ۱۲ مهرماه برپا خواهد بود.

مهدیه مهدیون فارغ التحصیل رشته گرافیک در خصوص برپایی این نمایشگاه که دومین نمایشگاه انفرادی وی است، گفت: آثاری که در این نمایشگاه در معرض بازدید علاقمندان به هنر قرار خواهد گرفت، تلفیقی از نقاشی انتزاعی و دوخت است؛ در واقع من سعی کرده‌ام سوژه مورد نظرم را در غالب رنگ و فرم بر روی مقوا ایجاد کنم و از نخ و دوخت بر روی فرم‌ها، چشم بیننده را به سمت موضوع مورد نظرم هدایت کنم.

وی در ادامه افزود: برای من نخ یک متریال است تا به وسیله آن به آثارم شخصیتی متفاوت بدهم تا در چشم بیننده، تلفیق این دو متریال، زیبایی بصری ایجاد کند و ترکیب این دو با عنوان نقش و نخ در نمایشگاه خواهید دید.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۱۲ مهرماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به نگارخانه شماره دو فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *