Wp Header Logo 3935.png

همشهری آنلاین – محمد امین توکلی زاده در نشست مشترک با مدیران ارشد این معاونت با مدیران ادارات و نواحی تابعه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ که در حاشیه طرح «قرار خدمت» در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد، افزود: روایت سبک زندگی شخصیت های بزرگ علمی، سیاسی و دینی که در این منطقه زندگی کرده و می‌کنند سبب شکل گیری سبک زندگی درستی در این منطقه شده است که باید به خوبی به آن توجه کرد.

وی اضافه کرد: اهمیت هویت، اثرگذاری آن بر جامعه و ضریب بخشی به چنین موضوعاتی در کنار توجه به سبک زندگی اهمیت بسزایی دارد. خوشبختانه در این دو بخش اتفاقات و اقدامات خوبی به انجام رسیده است.
توکلی زاده با اشاره به اینکه با استفاده از تعامل و ایده پردازی می توان منشا تحول در دو عرصه هویت و سبک زندگی شد، افزود: نباید انتظار داشت با دستورالعمل، سیاستگذاری و … منتظر تحول بود بلکه، دست اندرکاران منطقه باید با راه اندازی طوفان فکری، تعامل و ارتباطات با بخش های مختلف ضمن تمرکز انرژی و توان خود در اجرای برنامه های بزرگ، زمینه تحول را فراهم کنند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه در ستاد شهرداری چند پروژه بزرگ در حال دنبال شدن است، ادامه داد: قهرمان شهر و خلاقیت هایی که می توان در آن به کار برد یکی از موضوعاتی است که قابلیت تحول آفرینی دارد. در تلاش هستیم رویدادهای ورزشی خود را در بازار، ابنیه های تاریخی و مانند آن برگزار کنیم چرا که این مهم منجر به خلق تصویری ماندگار در اذهان مردم خواهد شد و اثرگذاری برنامه را ارتقا می دهد.

توکلی زاده با تاکید بر اهمیت نوآوری در اجرای برنامه‌ها خاطرنشان کرد: نباید طرح هایی که قبلا اجرا شده است دوباره اجرایی شود. بلکه باید با تفکر و طراحی ایده‌های خلاق‌ و جدید با رویکردی بدیع برنامه‌ها را عملیاتی کرد.

در این‌نشست اجرای بازآفرینی فرهنگی منطقه، توسعه‌گردشگری امامزاده یحیی، مرمت چارسوق بزرگ، پیگیری احداث موزه فرش، آمادگی برای تکمیل خانه اتحادیه، پیگیری بازگشایی تئاتر نصر، پیگیری ساخت موزه شهدای جهان‌اسلام‌و شهید امیرعبدالهیان در کوشک، همگرایی هدفمند خانه های واجد ارزش برای رونق دادن گردشگری، اجرای ویژه برنامه های خاص برای کودکان در محله های آسیب دیده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

توسعه فعالیت های مردم محور در حوزه سلامت، افتتاح تالار یاس منطقه تا یک‌ماه آینده برای ارایه خدمت به اقشار کم‌درآمد، راه اندازی مرکز صیانت و جامعه پذیری در منطقه با ظرفیت ۸۰ نفر برای تکمیل روند درمان افراد آسیب دیده، تجهیز همراه سرای بیماران، تجهیز ایستگاه های مترو منطقه به نقشه جاذبه های گردشگری، اجرای برنامه های هفته گردشگری و هفته تهران، توجه به ساختار حوزه اجتماعی منطقه و مناطق، برنامه محوری در بودجه تخصیصی سال آینده، تقویت زیرساخت ها برای استفاده دختران، افتتاح شهردخت تا دهه فجر، بهسازی و بازسازی مرکز کوثر، اختصاص فضا به دارالقرآن، حمایت از اجرای طرح‌هوشمند قرآنی، توسعه طرح شهید آرمان، حمایت از حوزه های علمیه و استعدادیابی در رشته های مختلف از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *