Wp Header Logo 4061.png

«جوانی؛ رنج یا گنج!؟» در خانواده‌ی پایدار فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه‌ خانواده‌ی پایدار در فرهنگسرای فردوس، ششمین نشست روان‌شناسانه‌ «ما و فرزندان» را با عنوان «جوانی؛ رنج یا گنج؟!»، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه چهارم مهرماه برگزار می‌کند.

در این نشست که با هدف توسعه و ارتقای سلامت فردی و اجتماعی برگزار می‌شود، عبدالرضا افزود مشاور و روان‌شناس خانواده در سلسله‌نشست‌های روان‌شناسی خانواده در فرهنگسرای فردوس، به ادامه‌ بحث در خصوص باید‌ها و نبایدها، مشکلات و راهکار‌های حل مشکل و نحوه‌ تعامل والدین و فرزندان خواهد پرداخت و به طور ویژه برخی مسائل و ارتباطات خانوادگی را در دوره‌ حساس جوانی با عنوان «جوانی؛ گنج یا رنج؟!»، بررسی و تبیین خواهد کرد.

این برنامه ششمین نشست موضوعی با عنوان «ما و فرزندان» و یکصد و پنجاه و نهمین نشست از مجموعه نشست‌های خانوادۀ پایدار است که طی آن با حضور مخاطبان، به موضوعات مختلف آسیب‌های اجتماعی، هویت ملی، حقوق و تکالیف شهروندی و خانوادۀ پایدار پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرید.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *