Wp Header Logo 4284.png

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در گزارش آسوشیتدپرس آمده است، در حالی که در روزهای اخیر حزب‌الله ده‌ها راکت را از داخل مرز لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده و یک موشک بالستیک را نیز در عمیق‌ترین حمله خود به سرزمین‌های اشغالی راهی تل‌آویو کرده است، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای زمینی در پشت مرز لبنان گفت که حملات هوایی در طول هفته گذشته به منظور آماده کردن زمینه برای ورود احتمالی آنها به خاک لبنان طراحی و اجرا شده است.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، هالیوی با اشاره به موشک بالستیک شلیک شده از سوی حزب‌الله به سمت تل‌آویو به نظامیان اسرائیلی گفت: در حال حاضر حزب‌الله عمق حملات موشکی خود به اسرائیل را گسترش داده، بنابراین باید خودتان را آماده کنید تا پاسخ بسیار سختی به آنها بدهیم.

این خبرگزاری می‌افزاید: اگرچه سخنگوی ارتش اسرائیل به تازگی اعلام کرده بود که هیچ برنامه فوری تهاجم زمینی به لبنان وجود ندارد اما اظهارات هالوی به عنوان رئیس ستاد ارتش اسرائیل از آماده شدن نظامیان اسرائیلی برای عملیات زمینی احتمالی در لبنان حکایت دارد. همچنین فراخوانده شدن دو تیپ ذخیره ارتش اسرائیل برای اعزام به مرز با لبنان نیز از تصمیماتی برای عملیات احتمالی زمینی در لبنان خبر می‌دهد.

به گزارش ایرنا، درگیری‌ها میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر شدت گرفته است. ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

صهیونیست‌ها هفته پیش در اقدامی جنایت‌کارانه با منفجرکردن پیجرهای هزاران نفر از مردم لبنان و نیروهای جنبش مقاومت اسلامی این کشور موجب شهادت ده‌ها تن و زخمی‌شدن بالغ بر سه هزار نفر شده بودند. این رژیم همچنین روز جمعه با حمله به ضاحیه جنوبی در بیروت، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به شهادت رساند.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است.

وزارت بهداشت لبنان از افزایش شمار شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور به یک هزار و ۶۴۰ نفر خبر داد.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *