Wp Header Logo 4323.png

تشکیل شورای نوجوانی در فرهنگسرای امیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای امید با تشکیل شورای نوجوانی، میزبان جمعی از نوجوانان نخبه و فعال در عرصه‌های اجتماعی، ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری بود تا این شورا به عنوان مرکز فکری و اندیشه‌ای نوجوانان منطقه بتواند از ظرفیت فکری نوجوانان در پیشبرد اهداف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اجرای برنامه‌ها بهره‌مند شود.

هدف از تشکیل این شورا سیاست‌گذاری کلی برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با نوجوان، فراهم کردن زمینه‌های مشارکت نوجوانان در حیات اجتماعی و حفظ و تقویت نشاط و شادابی آنان در جهت عظمت و سربلندی ایران اسلامی عنوان شده است.

در این شورا نوجوانان وظیفه دارند در هم‌افزایی و هماهنگی با یکدیگر به دنبال تقویت نقاط قوت و کاستن از نقاط ضعف در اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری باشند.

گفتنی است از جمله مهم‌ترین وظایف این شورا برگزاری برنامه‌هایی جهت حفاظت از فکر و اندیشه نوجوانان در مقابل حملات مستمر دشمنان، باز کردن گره‌های ذهنی نوجوانان و همچنین ساختن تصویری روشن و امیدبخش از ایران آینده است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های فرهنگی هنری منطقه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین، خیابان هفده شهریور، خیابان خشکباچی، پارک خیام مراجعه کنند و یا با شماره ۳۳۳۵۵۲۰۴ تماس بگیرند.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *