Wp Header Logo 4322.png


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای حزب الله محکم و با انگیزه در میدان می ایستند، از این رو رژیم صهیونیستی هیچ گاه نمی تواند در این نبرد به برتری برسد.

به گزارش سایت خبری پرسون، حزب الله چهارشنبه 4 مهرماه حمله موشکی و پهپادی گسترده ای را به شمال و عمق اراضی اشغالی انجام داد و جمعیت میلیونی از صهیونیست ها را به پناهگاه فرستاد. بعد از آن البته شاهد جنایت دیگری از رژیم صهیونیستی بودیم که به شهادت سیدحسن نصرالله انجامید. آینده حزب‌الله و مسیر مبارزه با این رژیم جنایتکار اما روشن است و ادامه دارد؛ چنانچه مقام معظم رهبری نیز در پیامی به آن تاکید کردند.

محمداسماعیل کوثری در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره پاسخ حزب الله لبنان به جنایت های تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغالگر قدس تصور می کرد آنقدر قدرت دارد که کسی نمی تواند جلوی آن عرض اندام کند اما حزب الله نشان داد خودش را در همه ابعاد تقویت کرده به طوری که با نمایش توانمندی هایش کل محاسبات صهیونیست ها را به هم زد.

وی افزود: روزگاری که حزب الله امکاناتی نداشت توانست در جنگ 33 روزه چنان بلایی سر اسرائیل بیاورد که صهیونیست ها برای آتش بس به التماس افتادند. از آن روز تا به حال نیروهای پرانگیزه حزب الله توانمندی های خود را ارتقا دادند و اکنون صهیونیست ها متوجه شدند که در محاسبات شان خیلی بد عمل کردند. اسرائیل شاید در لفظ ادعا کند که خیلی کارها را انجام خواهد داد اما در عمل نمی تواند مقابل حزب الله دوام بیاورد.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی درباره ادعای روزنامه هاآرتص مبنی بر آمادگی 40 هزار رزمنده از یمن، عراق و سوریه برای ورود به جولان بعد از فرمان سیدحسن نصرالله اظهار کرد: حزب الله به اندازه کافی نیروی وفادار دارد که نیاز به نیروهای سایر گروه های مقاومت نیست. اگر هم زمانی نیاز باشد نیروهای جبهه مقاومت آماده هستند که به میدان بیایند.

وی افزود: لبنان مانند غزه نیست که صهیونیست ها آن را محاصره کامل کنند و نگذارند هیچ کمکی به آنجا برسد. از همه طرف برای کمک به حزب الله اعلام آمادگی می شود. حزب الله آنقدر توانایی دارد که به راحتی از پس صهیونیست ها بر می آید و آنها را شکست می دهد.

کوثری گفت: صهیونیست ها متوجه شدند که دیگر معادلات صحنه مانند جنگ 33 روزه نیست چون حزب الله بسیار خودش را قوی کرده است. نظامیان صهیونیست دولتی هستند مسلما آن انگیزه محکم را ندارند اما نیروهای حزب الله محکم و با انگیزه در میدان می ایستند، از این رو رژیم صهیونیستی هیچ گاه نمی تواند در این نبرد به برتری برسد.


منبع: نامه نیوز

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *