Wp Header Logo 60.png

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: شهادت سید حسن نصراالله پاداش یک عمر جهاد در راه خدا و تلاش برای آزادی خواهی را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین سیمایی صراف در پی شهادت سید حسن نصراالله دبیرکل حزب الله لبنان به دست عوامل رژیم اشغالگر قدس گفت: شهادت رهبر مقاومت شهید عزیر سید حسن نصرالله را تسلیت می‌گویم. فقدان ایشان یک خلاء بزرگی برای جبهه مقاومت و جهان اسلام است.

سیمایی صراف با بیان اینکه سید حسن نصرالله اجر و مزد سال‌ها جهاد و تلاش در راه حمایت از مظلومان جهان را دریافت کرد، افزود: سید حسن نصراالله فقط برای شیعیان جنوب لینان نبود شهید نصرالله برای همه آزادی خواهان جهان یک شخصیت محبوب و الگو بود

وی گفت: آنچه که شخصیت ایشان را از سایر رهبران جهاد مقاومت متمایزمی کرد: توامان شهادت و درایت بود و آرمان خواهی را با واقع گرایی همراه داشت.

وزیر علوم با بیان اینکه امروز از ساعت ۱۱ تا ۱۳ درمساجد دانشگاه‌ها مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت برپاست، افزود: از همه دانشگاهیان می‌خواهیم در خصوص اشغالگری رژیم صهیونیستی، قتل عام مردم فلسطین و لبنان و ترور‌های این رژیم جعلی خارج از هرگونه محدودیت قوانین حقوق بشری به نوشتن کتاب و مقاله همت گمارند و چشم جهانیان را برروی عملکرد نادرست مجامع بین المللی باز کنند.

 

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *