Wp Header Logo 264.png

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی گفت: رویکرد این ستاد، حمایت از تولید تجهیزات و محصولات شناختی و ورود شرکت‌های خلاق و فناور این حوزه به بازار است.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از بومی‌سازی و تولید حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سید محمد مهدوی ، حمایت از مراکز و شرکت‌های فناور، دانش بنیان و استارتاپی در چرخه اکوسیستم شناختی برای تجاری سازی محصولات و تولیدات فناورانه شناختی، توسعه صادرات و حضور در نمایشگاه‌ها و گسترش تعاملات بین المللی و منطقه‌ای را از اولویت برنامه‌های ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برشمرد. 

وی افزود: برای رونق کسب و کار‌ها در اکوسیستم شناختی و ایجاد اشتغال، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی تلاش می‌کند همکاری‌های مفید و مثبتی میان مراکز تحقیقاتی، تخصصی و دانشگاهی در حوزه‌های علوم شناختی برقرار  و از ظرفیت‌ها و امکانات برای ساخت و تامین دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز استفاده شود. 

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت : با تلاش‌های انجام شده در سطح کشور، ظرفیت‌ها و امکانات موثری در امر تربیت و تامین نیروی انسانی و ایجاد زیرساخت‌ها فراهم شده است تا فرصت‌های لازم برای تولید، ساخت و بومی‌سازی تجهیزات و ابزار‌ها به‌ویژه در حوزه‌های علوم شناختی و علوم اعصاب مهیا شود.

مهدوی افزود : با هدف گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی، تشویق صاحبان فناوری، توسعه کسب و کار‌های حوزه شناختی و ورود صنایع و شرکت‌های بزرگ جهت سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ‌های شناختی، رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی کاگنوپل در اصفهان برگزار شد و ستاد آماده است برای توسعه هرچه بیشتر کسب و کار‌ها ، به ایده پردازان و فناوران و مراکز و شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان تجهیزات در حوزه‌های شناختی و علوم اعصاب شناختی کمک کند.

 

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *