Wp Header Logo 283.png

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا پگاه گفت: در مورد سینما، امیدوارم هر کسی دلش بخواهد فیلم بسازد، بتواند بسازد و همه فیلم‌ها هم اکران شوند و مردم انتخاب کنند چه چیزی را ببینند.

وی در گفتگو با ایرنا، افزود: هر چقدر فضای کاری وسیع‌تر باشد، محدودیت‌ها کمتر می‌شود، سلایق بیشتری کار می‌کنند، مردم و تماشاگرها هم حق انتخاب بیشتری دارند و این به رونق سینما کمک می‌کند.

پگاه می‌گوید معتقد به تمییز بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون نیست؛ بازیگر هر جایی که فکر می‌کند می‌تواند مثمرثمر باشد، کار را جلو ببرد و به دردی بخورد، باید حضور داشته باشد، کارش را انجام دهد، تجربه کند و لذتش را ببرد.

این بازیگر همچنین در مورد تفاوت بازیگری در تئاتر، فیلم کوتاه و بلند گفت: هر کاری سختی‌های خودش را دارد و شاید یک وقتی، یک فیلم کوتاه از یک فیلم بلند هم سخت‌تر و پرفشارتر باشد.

او در عین حال گفت: هر چقدر در هنر پیش بروید، می‌توانید نگاه خاص‌تری داشته باشید و از زوایای متفاوتی به موضوع‌های هنری نگاه کنید و چون نگاه نقاشانه‌ هم به کار دارید، این به شما کمک می‌کند تا علاوه بر نگاه‌های جدید، ابعاد تازه‌تری از هنر به روی شما باز شود.

۵۷۵۷

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *