Wp Header Logo 326.png

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، آیین رونمایی کتاب «هیچ شکایتی ندارم» در قالب برنامه «مهر واژگان» با حضور نویسنده حمیده مُشگی و اعضای کانون ادبی زنگ داستان و علاقه‌مندان به داستان نویسی برگزار می‌شود.

در آیین رونمایی، طاهره امینی جزه کارشناس ادبی و ستاره محمدی منتقد ادبی نیز حضور دارند و به تکنیک‌های داستان می‌پردازند. به فرم و محتوای آن، که آیا فرم در خدمت محتوا بوده و آیا عناصر داستان به اندازه کافی نویسنده را برای بیان حرف‌هایش کمک کرده است.

کتاب «هیچ شکایتی ندارم» دومین اثر نویسنده که پس از مجموعه داستان «شهیدی که شهید نشد» به چاپ رسیده است و شامل ۱۸ داستان کوتاه با رویکردی کاملاً اجتماعی و رئال نوشته شده است که به معضلات و مشکلات اجتماعی می‌پردازد و دنیا را از نگاه آدم‌هایی با طیف‌ها و سن‌های متفاوت به چالش می‌کشد.

 کتاب می‌کوشد به مسائل مردم بپردازد، به خواست‌ها و خواستن‌های آدم‌ها، به ویژگی‌ها و مسائل زندگی فردی و حتی زندگی جمعی. داستان‌ها کوتاه و بدون اطناب هستند اما حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

کتاب «هیچ شکایتی ندارم» نوشته حمیده مُشگی در ۱۱۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط انتشارات ناران در سال ۱۴۰۳ وارد بازار نشر شده است.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *