Wp Header Logo 4643.png

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره دوم ماهنامه موبایلی «هفتک» از سوی آکادمی دکتر علی مصریان منتشر شد.

در این شماره، موضوعاتی چون برندهای انسان‌محور، ثبات پیام در برندسازی، بازاریابی احساسی، اصول مذاکره، توسعه فردی و رفتارشناسی مشتری مورد توجه قرار گرفته است.

«هفتک» یکی از رسانه‌های محتوایی وابسته به آکادمی دکتر علی مصریان است که در قالبی مختصر و موبایل‌محور به صورت ماهانه منتشر می‌شود. این نشریه در کنار فصلنامه تحلیلی «نویانیوم»، با هدف ترویج دانش کاربردی در حوزه‌های مدیریت، بازاریابی و کسب‌وکار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نسخه دوم این نشریه همزمان با هفتم خرداد ۱۴۰۴ در دسترس قرار گرفته و مطالعه آن از طریق پایگاه رسمی این آکادمی امکان‌پذیر است.

دانلود PDF ماهنامه هفتک اردیبهشت

دانلود PDF ماهنامه هفتک خرداد ‌

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *