Wp Header Logo 4072.png

نمایش و نقد فیلم سینمایی «بد و زیبا» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «بد و زیبا» اثری از وینسنت مینلی، چهارشنبه چهارم مهرماه ساعت ۱۸ در هفتاد و هفتمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

فیلم سینمایی درام عاشقانه و تماشایی «بد و زیبا» (The Bad and the Beautiful) ساخته وینسنت مینلی محصول ۱۹۵۲ است؛ در این فیلم بازیگرانی همچون لانا ترنر، کرک داگلاس، والتر پیجن، دیک پاول، بری سالیوان، گلوریا گراهام و … به ایفای نقش پرداخته‌اند؛

«بد و زیبا» برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر مکمل زن برای بازی گلوریا گراهام و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی کرک داگلاس در بیست و پنجمین دوره اسکار شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک تهیه کننده بی‌پروا از یک بازیگر، یک کارگردان و یک نویسنده برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کند…

این فیلم با زیرنویس فارسی به نمایش در می‌آید و در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور امیر قادری از کارشناسان حوزه سینما و دبیر کافه سینما نقد و بررسی می‌شود.

 علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (به صورت نقدی) نیز نیم ساعت پیش از آغاز فیلم وجود دارد.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *