Wp Header Logo 4350.png



از ابتدای تاسیس شرکت و در مقایسه با دوره متناظر ادوار گذشته


شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور گزارش رکورد استخراج و تولید شش ماهه ۱۴۰۳ این شرکت را در مقایسه با ادوار گذشته از بدو تاسیس منتشر کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، براین اساس شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در عملیات استخراج سنگ آهن از معدن خود سال 1401 بیش از 2،118،967 میلیون تن استخراج سنگ آهن داشته است که در سال جهش تولید و تنها در 6 ماهه اول سال جاری به 2،356،653 میلیون تن استخراج سنگ آهن رسیده است. همچنین تولید سنگ آهن دانه بندی در بزرگترین واحد صنعتی غرب کشور در سال 1400 بالغ بر 1،457،675 میلیون تن بوده است که در 6 ماهه اول سال جاری این شرکت به رکورد 1،512،081 میلیون تن تولید سنگ آهن دانه بندی دست یافته است. رکود شکنی های صبانور به اینجا ختم نشده است و این شرکت در تولید کنسانتره نیز با توجه به میزان تولید سال 1399 خود که بالغ بر 710،822 هزار تن بوده است در 6 ماهه اول امسال رکورد دیگری از خود به ثبت رسانده که بالغ بر 832،333 هزار تن می باشد.

از سوی دیگر در عملیات تولید گندله این شرکت در سال 1402 به رکورد 240،822 هزار تن دست یافته بود که تنها در 6 ماهه اول سال جاری این میزان را به 321،780 میلیون تن افزایش داده است که همت والای متخصصان ایرانی در شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور را به خوبی نشان می دهد.

مجموع این دستاوردها و توفیقات و موفقیت های چشمگیر در استخراج و تولید در مقایسه با دوره متناظر ادوار گذشته موجب خوشحالی سهامداران در مجمع عمومی سالیانه این شرکت شد و به همین دلیل است ضمن کسب رضایت سهامداران در حال حاضر صبانور را جزء ۱۰ شرکت برتر و مطرح معدنی مطرح کرده است.

گزارش اینفوگرافیک صبانور از رکورد استخراج بدین شرح است:

 آمار رکورد استخراج و تولید 6 ماه سال 1403 شرکت صنعتی و معدنی صبانور منتشر شد/ اینفوگرافیک

گفتنی است شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور از نظر تولید سنگ آهن جزو ۱۰ شرکت نخست کشور و بزرگ‌ترین تولید کننده این ماده معدنی در غرب کشور است و در دو استان همدان و کردستان مشغول فعالیت جدی می‌باشد. به نحوی که با رشد و ارتقا تولید خود بی‌نیازی فولادسازان کشور را از واردات سنگ آهن به ارمغان آورده است. موضوع فعالیت اصلی شرکت صبانور، اکتشاف و استخراج از معادن سنگ‌آهن و فراوری کنسانتره و گندله و تکمیل زنجیره ارزش برای رسیدن به محصولات فولادی و سایر عناصر فلزی است.


منبع: صبانور

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *