Wp Header Logo 80.png

در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ ثبت شد؛

سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان از جابجایی بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر و گردشگر از طریق بندر ترکمن و بندر گز به جزیره آشوراده و خلیج گرگان خبر داد.

جابجایی بیش از ۳میلیون و ۳۰۰هزار گردشگر به جزیره آشوراده و خلیج گرگان

به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدمحسن طیرانی با اشاره به آخرین آمار جذب گردشگر و مسافر به جزیره آشوراده و خلیج گرگان در غرب استان گلستان، گفت: پس از لایروبی خلیج گرگان و اسکله بندر ترکمن و جزیره آشوراده، شاهد بالا آمدن ارتفاع سطح آب در خلیج و افزایش فعالیت‌های دریانوردی در استان گلستان هستیم.

 

سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان با بیان این‌که طی شش ماه نخست سال جاری شاهد افزایش قابل‌توجه استفاده مسافران و گردشگران از اسکله‌های تفریحی بنادر گلستان هستیم، افزود: از تاریخ یکم فروردین‌ماه تا ۳۱ شهریور امسال  ۳میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر و گردشگر برای تردد در آب‌های خلیج گرگان از اسکله‌های بندر ترکمن و بندر گز استفاده کردند.

 

وی افزود: ضمن حفظ ایمنی دریانوردی توسط ۸۴۱ هزار و ۸۸۹ مورد تردد شناور بدون هیچ‌گونه وقوع سانحه دریایی در آب‌های خلیج گرگان و دریای خزر تحت مدیریت استان گلستان، اقدام به جابجایی مسافر و گردشگر شد.

 

طیرانی با اشاره به اینکه استان گلستان ظرفیت‌هایی بسیاری را در صنعت گردشگری دریایی دارد، تصریح کرد: طرح‌های گردشگری موردحمایت بوده و از هرگونه طرح گردشگری و سرمایه‌گذاری در این حوزه حمایت می‌شود.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *