Wp Header Logo 134.png

نمایشگاه گروهی هنر‌های تجسمی «آدمانه» در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج‌البلاغهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی هنر‌های تجسمی «آدمانه» به سرپرستی هانیه حاجی اسماعیلی از روز جمعه ۶ مهرماه در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج‌البلاغه برپا شده است. این نمایشگاه با محوریت موضوع انسان سعی در نشان دادن ابعاد مختلف وجودی و روانی انسان از منظر انسان‌های متفاوت دارد و فرصتی است برای تأمل در مورد چیستی انسان بودن و تمایز آن از صرفاً «آدم» بودن و به ابژه‌ای به نام «آدمانه» نزدیک شدن.

دراین نمایشگاه ۳۳ اثر با موضوعات آزاد و با سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف هنری با موضوع انسان در معرض دید هنردوستان قرار می‌گیرد.

هانیه حاجی اسماعیلی کارشناس ارشد نقاشی از دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه است. این سومین نمایشگاهی است که او به عنوان نمایشگاه‌گردان مدیریت می‌کند.

اسامی هنرمندان این نمایشگاه به این شرح است: ستایش آقابابائیان، مائده الیاسی، نازنین بیگی، نسرین چرخت، هانیه حاجی اسماعیلی، هدی حاجی اسماعیلی، رامین رام برزین، آناهیتا زمانی، سیمرا شرفی، مریم شفیع زاده، هدیه صالحی، عاطفه فرخی، طاهره منظمیان، نسترن مشیری، مائده ناصری زاده، الهه همایی مقدم.

نمایشگاه گروهی هنر‌های تجسمی «آدمانه» تا روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۷ در نگارخانه آفتاب میزبان علاقه‌مندان است.

فرهنگسرای نهج‌البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، خیابان امامزاده واقع شده و شماره تلفن ۲۲۰۰۹۰۰۰  داخلی ۱۱۲ پاسخگوی پرسش‌های شهروندان است. 

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *