Wp Header Logo 3270.png


«این زمین هیچگونه معارضی ندارد. وی یادآور شد: با آرین سلیمی تماس گرفتیم و وی به ما هم گفت چند نفر نسبت به این زمین ادعای مالکیت دارند. از وی خواستیم آن‌ها را به ما معرفی کند، اما وی گفت این موضوع را از کسی شنیده است. حتی به آقای سلیمی گفتیم اگر تمایل داشته باشند این زمین را جابه‌جا می‌کنیم.»

به گزارش سایت خبری پرسون، مقام مسئول وزارت راه با بیان این‌که با هماهنگی وزیر راه و شهرسازی در قالب قانون جوانی جمعیت، یک قطعه زمین به آرین سلیمی واگذار شده است، گفت: این زمین هیچگونه معارضی ندارد.

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با حواشی به وجود آمده در رابطه با زمین واگذار شده به آرین سلیمی قهرمان تکواندو المپیک، اظهار کرد: قانونی برای اهدای زمین به قهرمان ورزشی وجود ندارد و تاکنون نیز چنین اقدامی انجام نشده، اما با توجه به اقدام شایسته و ارزشمند این ورزشکار جوان و با دستور استاندار مقرر شد در سایت جوانی جمعیت که به خانواده‌های دارای سه فرزند زمین اهدا می‌شود یک قطعه برای آرین سلیمی در نظر گرفته شود و با مقام عالی وزارت نیز هماهنگی‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله برای انجام کار‌های قانونی اقدام شد و زمین اکنون به ایشان تحویل داده شده و هیچگونه معارضی ندارد.

وی یادآور شد: با آرین سلیمی تماس گرفتیم و وی به ما هم گفت چند نفر نسبت به این زمین ادعای مالکیت دارند. از وی خواستیم آن‌ها را به ما معرفی کند، اما وی گفت این موضوع را از کسی شنیده است. حتی به آقای سلیمی گفتیم اگر تمایل داشته باشند این زمین را جابه‌جا می‌کنیم.

الماسی افزود: این ورزشکار افتخار ماست، اما از مجری برنامه گلایه داریم، زیرا با شنیدن این صحبت‌ها می‌توانستند با ما تماس بگیرند و موضوع را پیگیری کنند.


منبع: تسنیم

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *