خدمات سئو سایت
موفقیت در مورد سئو یک پدیده یک شبه نیست، اما با فرآیند صحیح و مقداری صبر، همیشه در دسترس است – حتی اگر وبلاگ خود را اداره می کنید. بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ شما از همان ابتدای ایده شروع می‌شود و از آن زمان به بعد می‌خواهید هدف‌گیری کلمه کلیدی، عوامل درون صفحه، مخاطبان مورد نظرتان و موارد دیگر را در نظر بگیرید. در جمعه تخته سفید امروز، رند یک فرآیند گام به گام را بیان می کند که می توانید برای کمک به افزایش ترافیک جستجو در وبلاگ خود در طول زمان اتخاذ کنید.

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو سلام، طرفداران Moz، و به نسخه دیگری از وایت برد جمعه خوش آمدید. این هفته قصد داریم در مورد سئوی پست وبلاگ، به ویژه نحوه بهینه سازی فرآیند بهینه سازی در صفحه، فرآیند فکر، فرآیند استراتژی، ایجاد محتوا و بهینه سازی برای یک پست وبلاگ، گپ بزنیم. بنابراین اگر در حال نوشتن یک وبلاگ هستید، یک سری چیزها وجود دارد که باید انجام دهید تا در سئو عالی باشید، و برخی مراحل وجود دارد که فکر می کنم می توانید آنها را دنبال کنید.

این یکی از آن چیزهایی نیست که من می‌خواهم بگویم، “اوه، شما باید برای هر پستی که می‌نویسید این را از آخر تا آخر دنبال کنید، و این یک فرآیند بزرگ، رسمی و پیچیده است.” بسیاری از این کارها را می توان قبل از شروع نوشتن پست، قبل از شروع ایجاد آن در ذهن شما انجام داد. این کاملاً اشکالی ندارد. این نیازی به اضافه کردن چندین لایه از مشارکت ندارد. اما اگر از این فرآیند هنگام ایجاد هر پست استفاده کنید، کاری که من بارها و بارها برای جمعه تخته سفید انجام می دهم، این پست وبلاگی که در حال خواندن و تماشای آن در حال حاضر، و برای همه پست هایی که من می نویسم، می تواند باشد. در توانایی شما برای جذب ترافیک جستجو به وبلاگتان بسیار مفید و در نهایت متحول کننده است.

مرحله 1: تعیین اهداف پست پس بیایید شروع کنیم. اول از همه، همانطور که همیشه باید انجام دهید، باید تعیین کنید که هدف پست چیست. قبل از شروع ایجاد پست باید آن را در ذهن خود داشته باشید یا یادداشت کنید. پس این می تواند باشد:

* مخاطبان جدیدی را در این حوزه خاص جذب کنید.

* متقاعد کردن و جلب نظر مردم به دیدگاه من در مورد یک موضوع خاص.

* من واقعاً سعی می کنم با این پست یک محصول یا خدمات را تبلیغ کنم.

* برخی از اخبار مهم در مورد سازمان یا شرکت من را به اشتراک بگذارید.

* چیزی که در حوزه من اتفاق می افتد را به اشتراک بگذارید.

* مشارکت در مکالمه ای که قبلاً در فضای وبلاگ یا دنیای رسانه های اجتماعی یا دنیای اخبار در فضای شما وجود دارد.

* به یک سوال پاسخ دهید یا تقویت کننده اینفلوئنسر کسب کنید.
هر چه که باشد، قبل از اینکه وارد پست شوید، مطمئن شوید که چیست. من از دیدن افرادی که از مرحله سوم شروع می کنند متنفرم، مانند انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی در حالی که نمی دانند اهداف پست چیست.
یک چیز قبل از اینکه به مرحله دو بپریم این است که وقتی می‌دانید در اینجا می‌خواهید چه کاری انجام دهید، معیارها یا معیارهایی را که بیشترین اهمیت را برای آن هدف دارند، تعیین کنید. بنابراین برای مثال، یک معیار می تواند بازدید باشد، فقط ترافیک خام. این می تواند مشارکت در پست باشد. میتونه نظرات باشه میتونه لینک باشه

این می‌تواند اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی باشد، زیرا شما در تلاش برای دستیابی به مخاطبان جدیدی هستید که در لینکدین هستند. در گذشته در لینکدین خیلی خوب عمل نکرده‌اید، اما فکر می‌کنید این پست کاملاً برای آن هدف قرار گرفته است.

یا واقعاً سعی می‌کنید توجه یک یا دو نفر را به خود جلب کنید، اینفلوئنسرهای خاص، در این صورت معیار شما ممکن است این باشد: آیا آنها آمده‌اند و آن را خوانده‌اند؟ آنها آن را به اشتراک گذاشتند؟ اگر پاسخ به آن مثبت است، شما به اهداف پست دست یافته اید. اما شما باید آن متریک را ثبت کنید.

مرحله 2: مخاطبانی را که باید به آنها برسید مشخص کنید

مرتبط، مخاطبانی را که می‌خواهید با پست به دست آورید مشخص کنید. بنابراین می تواند خوانندگان جدید بالقوه باشد. این می تواند طرفداران وفادار موجود باشد. او در حال تکان دادن پرچم است. ممکن است اینفلوئنسرها، افرادی باشند که توانایی پخش پیام شما را دارند، و شاید شما حتی در تلاش برای جذب آنها برای پخش این پیام خاص نیستید، فقط توجه آنها را می خواهید تا در آینده بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

یا ممکن است مخاطبان بسیار خاصی باشند، در این مورد خوانندگان کوله گرد من. Moz همیشه این کار را انجام می دهد. به عنوان مثال، من ممکن است جمعه تخته سفید را انجام دهم که به طور خاص برای وب سایت های تجارت الکترونیک یا به طور خاص برای افراد B2B باشد. من با آن محتوا روی یک مخاطب خاص تمرکز می کنم.

مرحله 3: تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را انجام دهید اکنون ما تحقیقات خود را در مورد کلمات کلیدی انجام می دهیم، زیرا می دانیم که به چه چیزی می خواهیم دست پیدا کنیم و به چه کسانی می خواهیم دست پیدا کنیم. بنابراین ما سعی می کنیم سه تا پنج عبارت کلیدی را برای هدف پیدا کنیم. چرا سه تا پنج؟ زیرا به طور کلی، این همان چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید که با یک پست وبلاگ به آن برسید. من در یک ثانیه کمی بیشتر در مورد بهینه سازی در صفحه صحبت خواهم کرد.

من به دنبال آن هستم، همانطور که همین چند هفته پیش در تخته سفید متمرکز بر روی کلید واژه‌ای که بر روی کلیدواژه‌های خود متمرکز شده بود، جمعه صحبت کردیم، که اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید آن را بررسی کنید، ما می‌خواهیم حجم نسبتاً بالا، سختی کم، کلیک بالا را داشته باشیم. از طریق فرصت نرخ به این معنی که تعداد زیادی از مردم آن را جستجو می‌کنند، رتبه‌بندی بالقوه برای آن چندان سخت نیست، و ویژگی‌های زیادی در نتیجه جستجو وجود ندارد که توانایی بالقوه من برای رتبه‌بندی با محتوای وب را از بین ببرد. .

در مورد کلمات کلیدی خود، رایگان تحقیق کنید!

اگر اتفاقاً تعداد زیادی از افراد دارای تصاویر یا افراد زیادی هستند که ویدیوهایی در این نتیجه جستجو دارند یا محتوای خبری زیادی دارند، پس می‌خواهید به این فکر کنید که “چگونه می‌توانم پست خود را شامل شود؟” من ممکن است به این فکر کنم که “هی، شاید این پست باید از نظر بصری بسیار متمرکز باشد، یا شاید این پست باید یک ویدئو باشد.” “یا شاید این پست باید سعی کند وارد Google News شود.” “آیا می توانم وبلاگ خود را به Google News وارد کنم؟” اگر نتوانم، شاید بخواهم شخصی را پیدا کنم که بتوانم در پلتفرمش منتشر کنم تا به Google News وارد شوم.

تمام کلمات کلیدی که هدف قرار می دهید باید هدف جستجوگر یکسانی داشته باشند. منظور من از قصد جستجوگر چیست؟ منظورم این است که افرادی که این سه تا پنج عبارت و عبارت را جستجو می کنند، همگی در تلاش برای رسیدن به یک هدف یا اهداف بسیار بسیار مشابه هستند.

بنابراین، یک مثال ممکن است این باشد، اگر شخصی در جستجوی «لباس‌های بچه‌گانه لوکس» باشد، احتمالاً بسیار بسیار شبیه به کسی است که «مد کودکان طراح» یا «مارک‌های مد لباس مخصوص بچه‌ها» را جستجو می‌کند. همه آنها نیت یکسانی دارند. آنها به خرید یا بررسی حداقل برندهایی که در فضای مد لباس کودکان ارائه می دهند فکر می کنند، و همه آنها در فضایی لوکس، گران قیمت، مد لباس بالا و با قیمت بالا هستند. عالی همه اینها با هدف جستجوگر مطابقت دارند.

مرحله 4: انجام تحقیقات رقابتی من می خواهم تحقیقات رقابتی خود را انجام دهم. اینجاست که من قصد دارم سوالاتی از این قبیل بپرسم:

* “چه کسی دیگر برای این کلمه کلیدی رتبه بندی می کند؟” من فقط می توانم به گوگل بروم، نگاهی به آن بیندازم یا می توانم به تجزیه و تحلیل SERP ها از طریق چیزی مانند Keyword Explorer نگاه کنم.

* “چه کسی محتوای به اشتراک گذاشته شده را در این فضا تولید کرده است؟” بنابراین لازم نیست چه کسی رتبه‌بندی می‌کند، اما چه کسی اشتراک‌گذاری‌ها و لایک‌های زیادی در فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، پینترست، همه این چیزها داشته است. BuzzSumo برای این عالی است. همچنین می توانید از ابزار جستجوی محتوای Moz استفاده کنید. پس از دانستن پاسخ این دو، باید تعیین کنید…

* “چه ارزش منحصر به فردی است که می توانم با پست وبلاگم به جدول بیاورم؟” ارزش منحصر به فرد به معنای نه فقط محتوای منحصر به فرد. بدیهی است که آنچه شما می نویسید با آنچه دیگران نوشته اند یا خلق کرده اند متفاوت خواهد بود. اما چگونه ارزشی ارائه می کنید که با آنچه دیگران ارائه کرده اند متفاوت است؟
آیا به این دلیل است که نظرات شما بسیار منحصر به فرد است؟ آیا به این دلیل است که شما تجربه بهتری ارائه می کنید؟ آیا به این دلیل است که شما آن محتوا را در قالب دیگری ارائه می کنید؟ آیا به این دلیل است که شما به داده های منحصر به فرد محقق دسترسی دارید؟ این چیزها هر چه که هستند، باید به این سوال پاسخ دهید زیرا ما در تلاش هستیم تا فراتر از آنچه وجود دارد برویم. مرحله 5: پست خود را ایجاد کنید

من می‌روم و پست را ایجاد می‌کنم، و اینجاست که بسیاری از آن تحقیقات وارد عمل می‌شوند. از آنجایی که می‌دانم اهداف پست من چیست و چه کسانی را هدف قرار می‌دهم، و برخی از تحقیقات کلمات کلیدی و آنچه مردم در مورد این موضوع به دنبال آن هستند، و همچنین آنچه در حال حاضر وجود دارد، اکنون می‌توانم پستی ایجاد کنم که منحصر به فرد و منحصر به فرد باشد. با ارزش این بسیار بزرگ است، زیرا به این معنی است که پست من پتانسیل بسیار بیشتری برای دستیابی به مخاطبان خود و عملکرد خوب دارد، و هم توسط جستجوگران و موتورهای جستجو، و هم از سوی اشتراک‌گذاران، تأثیرگذاران و افراد در رسانه‌های اجتماعی ارزش بیشتری دارد. .

من همچنین می خواهم در اینجا به انواع محتوایی که می خواهم فکر کنم. بنابراین محتوای نوشته شده برای اکثر پست های وبلاگ کاملاً واضح است. اما باید به چیزهایی مانند تصاویر و نمودارها یا داده ها، ویدئو نیز فکر کنم. آیا می‌خواهم محتوایی را از مکان‌های دیگر جاسازی کنم، شاید SlideShare، یا می‌خواهم چند فایل رسانه غنی را جاسازی کنم؟

یا شاید می‌خواهم به مکان‌های دیگر آنجا پیوند بزنم. شاید برخی از افراد محتوایی در این زمینه تولید کرده باشند و من مایلم توجه آنها را جلب کنم و می خواهم به کار آنها ارجاع دهم و بنابراین می خواهم به آنها پیوند دهم. شاید من بخواهم برخی از نقل قول ها را جاسازی کنم یا از برخی افراد برجسته در مورد موضوع خاص نقل قول دریافت کنم یا نظرات دیگری را برای قطعه دریافت کنم. هنگام ایجاد پست باید به همه این موارد فکر کنم.

مرحله 6: جستجوگرها در صفحه/ هدف گذاری کلمات کلیدی این بخش سئوی درون صفحه است. بنابراین می‌خواهم آن سه تا پنج عبارت را انتخاب کنم و به یکی از آن‌ها به‌عنوان عبارت کلیدی اصلی که هدف قرار می‌دهم فکر کنم. این همان چیزی است که دقیقاً در عنوان، عنوان و URL مطابقت دارد. من همچنین قصد دارم به دو تا چهار کلمه کلیدی ثانویه فکر کنم که می‌خواهم آن‌ها را به طور بالقوه در توضیحات متا و تگ‌های جایگزین تصویر و خود محتوا قرار دهم. من سعی می کنم از این کلمات کلیدی به طور هوشمند در مکان هایی مانند عنوان، URL، توضیحات متا، عنوان، محتوا، تصاویر، همه آن نقاط استفاده کنم.

سپس می‌خواهم هر URL قدیمی را که ممکن است به اینجا هدایت کنم در نظر بگیرم. بنابراین بیایید بگوییم که شاید من یک پست وبلاگی در مورد این موضوع در شش ماه قبل یا دو سال پیش انجام داده ام. آیا می‌خواهم آن پست قدیمی را به این پست هدایت کنم؟ یا آیا پست هایی وجود دارد که باید به آنجا بروم و پیدا کنم، یا محتوایی در هر نقطه از سایت من یا هر سایتی که کنترل یا تحت تأثیر آن هستم، جایی که می خواهم به این محتوا پیوند دهم، این پست جدید که اکنون می نویسم وجود دارد. آیا آن را ایجاد کرده اید؟ این می تواند برای کشف مفید باشد. همچنین می‌تواند برای پیوندهای داخلی مفید باشد، برای مخاطبان شما که مطالب قدیمی شما را می‌خوانند، و برای موتورهای جستجو برای یافتن، فهرست‌بندی و امیدواریم رتبه‌بندی محتوای جدید شما مفید باشد.

مرحله 7: یک طرح توسعه + تقویت ایجاد کنید

من به روشی برای انجام فراگیر و تقویت نیاز دارم و می خواهم برای آن برنامه ریزی کنم. بنابراین سوالاتی که در اینجا می پرسم این است:

من می خواهم به چه کسی برسم؟ فکر می کنم چه کسی به من کمک می کند تا این را تقویت کنم؟

چگونه آنها را هدف قرار دهم؟ چگونه می خواهم با آنها ارتباط برقرار کنم؟ آیا قرار است از طریق ایمیل باشد؟ آیا قرار است از طریق توییتر باشد؟ آیا قرار است حضوری آنها را ببینم؟ آیا من رابطه مستقیم دارم؟ آیا نیاز به معرفی دارم؟ آیا می خواهم در مورد کاری که آنها انجام داده اند نظر بدهم، هر چه که باشد؟

چه زمانی باید این کار را انجام دهم؟ آیا می‌خواهم این کار را از قبل انجام دهم، زیرا سعی می‌کنم آنها را وادار کنم که به محتوا نگاه کنند یا قبلاً چیزی در آن مشارکت کنند؟ یا می خواهم بعد از انتشار و تبلیغ آن این کار را انجام دهم و چرا؟

یعنی چرا این شخص به من کمک می کند؟ چه کاری برای آنها یا مخاطبانشان انجام می دهد؟ آیا آنها را خوب جلوه می دهد؟ آیا این چیزی است که در گذشته آنها چیزهای زیادی از این قبیل را به اشتراک گذاشته اند، اما این یکی منحصر به فرد ارزشمند است یا بهتر است، یا اطلاعات جدیدی ارائه می دهد که قبلاً نداشتند؟ زمانی که آن طرح را ایجاد می‌کنید، به پاسخی برای همه آن سؤالات نیاز دارید.

مرحله 8: آزمایش، یادگیری، و تکرار

من قصد دارم تجربه کنم، یاد بگیرم، و در این مورد تکرار خواهم کرد. بنابراین، در این فرآیند، به برخی از این موارد نگاه کنید، برای یک پست بزرگ و بزرگ، ممکن است زمان زیادی را برای هر یک از این مراحل کاملاً صرف کنید. برای پستی که نوعی نظر سریع و دور از ذهن است، سعی می‌کنم آن را در یک ساعت یا کمتر بنویسم و ​​منتشر کنم، شاید فقط به این چیزها در ذهنم فکر می‌کنم و تحقیقات سریع و واقعی کلمات کلیدی را انجام می‌دهم. هدف گیری، و بقیه آن فقط یک مدل ذهنی است که من دارم. اما صرف نظر از آن، من انتظار دارم که این روند ده ها بار تکرار شود، 30، 40، 50، 70 بار، حتی قبل از اینکه انتظار اولین موفقیت خود را داشته باشم، به خصوص اگر شما یک وبلاگ جدید هستید یا وبلاگ نویس جدید، و اینکه باید صدها بار این کار را انجام دهم تا موفقیت نسبتاً بالایی داشته باشم یا نرخ موفقیت بالایی داشته باشم، جایی که بسیاری از پست های شما به خوبی انجام می شوند و رتبه بندی و ترافیک مداوم و اشتراک های اجتماعی را برای شما به ارمغان می آورند. .

این چیزی نیست که شما این روند را دنبال کنید و با اولین پست خود به نتایج فوری دست پیدا کنید. اینطور نیست. هیچ کس آن را در وبلاگ نویسی ندارد. اینطوری کار نمی کند. قرار است اطلاعاتی را که یاد می گیرید راه اندازی کنید، تبلیغ کنید، تجزیه و تحلیل کنید، و دوباره راه اندازی کنید. این فرآیند بارها و بارها اتفاق می‌افتد، و هر چه بیشتر یاد بگیرید و به کار ببندید، بهتر در این سیستم خواهید بود.

باشه همه امیدواریم از این نسخه جمعه تخته سفید لذت برده باشید و هفته آینده دوباره شما را خواهیم دید. مراقب باشید.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

kheiroshar

توسط kheiroshar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *