Wp Header Logo 3637.png

«اهالی پلاک8 » به فرهنگسرای اشراق می‌آیندبه گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۴، این برنامه روز چهارشنه، ۴ مهرماه همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود و در آن شهلا آبنوس، رزمنده و امداگر دفاع مقدس از خاطرات دوران دفاع مقدس می‌گوید.

شهلا آبنوس متولد سال ۱۳۴۱در شهر دزفول است. او در دوران دفاع مقدس امدادگر و رزمنده بوده است. آبنوس پس از جنگ دست به قلم برد و خاطراتش از دوران جنگ را در قاب کتابی بنام «از آن هجده ماه و هفت روز» به رشته تحریر در آورد. «دخترم عشق ممنون» دیگر کتاب شهلا آبنوس است.

دیدار با مادر شهید احمدرضا ضرغامی از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای اشراق در هفته دفاع مقدس است. در این برنامه که چهارشنبه ۴ مهر ساعت ۱۶ در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود، ضمن تجلیل از این مادر بزرگوار ایشان با نوجوانان کتابخانه اشراق دیدار صمیمانه‌ای خواهد داشت و از خاطرات شهید والامقام برای آنان سخن می‌گوید.

شهرندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به تهرانپارس، خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۷۷۳۲۶۷۷۷  تماس بگیرند.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *