Wp Header Logo 3660.png

نمایش فیلم «قلب رقه» در خانه فرهنگ مهر آبادبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،   خانه فرهنگ مهرآباد فیلم سینمایی «قلب رقه» ساخته خیرالله تقیانی پور را روز  سه‌شنبه ۳ مهرماه  برای عموم شهروندان به صورت رایگان  نمایش می‌دهد.  

این فیلم به نقش گران‌بهای سربازان شهید در مبارزه با داعش و تامین امنیت ایران و محور مقاومت در دل آشوب‌های سخت منطقه پرداخته است. شهر رقه به مدت ۴ سال پایتخت داعش بوده است.  

در خلاصه فیلم آمده است: رضا پاسدار مدافع حرمی است که در شهر رقه، پایتخت گروه تروریستی داعش، در جستجوی یک اسیر ایرانی به نام حاج عباس است که اطلاعات ارزشمندی دارد. او برای پیدا کردن عباس در داعش نفوذ می‌کند و در یکی از روز‌ها رضا با همسرش ریما مواجه می‌شود. هر کدام از آن دو فکر می‌کردند دیگری کشته شده و حالا بعد از مدت‌ها همدیگر را پیدا کرده‌اند، اما با وجود یکی از افسران داعش که از بستگان ریما است ملاقات مجدد آنها به سختی پیش می‌رود…

علاقمندان برای تماشای فیلم می‌توانند به خانه فرهنگ مهرآباد واقع در خیابان شهید گزل خو، خیابان شهید اصفهانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۲۰۱۶۳ تماس بگیرند.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *