Wp Header Logo 3793.png

 نویسندگی خلاق  ویژه  نوجوانان در کتابخانه علامه جعفریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کارگاه نویسندگی ویژه نوجوانان با عنوان «نویسندگی خلاق» از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه، ۵ مهر ۱۴۰۳ در کتابخانه علامه جعفری منطقه ۵ برگزار خواهد شد.

تقویت اعتماد به نفس در حیطه نویسندگی به عنوان یکی از مبانی مهم برای افرادی که به تازگی آغاز به نویسندگی کرده‌اند، در این جلسه مطرح شده و در خصوص راهکار‌ها دستیابی به آن نکات لازم  توسط کارشناس برنامه، کورش گوهریان  مطرح می‌شود.

همچنین پرداختن به سرفصل‌هایی چون  نویسندگی خلاق، ایده‌پردازی، نکات دستوری و نگارشی همراه با تمرین کارگاهی، برای  آموزش و هدایت نوجوانان از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه است.

این کارگاه نویسندگی محفلی برای حضور و مشارکت علاقه‌مندان هنر نویسندگی است، که با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی نوجوانان مستعد در زمینه‌ی نویسندگی و هدایت قوه‌ی تخیل و رویاپردازی و ایجاد فضایی برای پرورش استعداد‌های نویسندگی و روایتگری نوجوانان برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای حضور در این برنامه و اطلاع از برنامه‌های آینده، می‌توانند به نشانی بلوار آیت‌الله کاشانی، روبه‌روی شهرداری منطقه ۵، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم، کتابخانه علامه جعفری یا هر یک از مراکز فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های منطقه پنج مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شمارۀ ۴۴۰۹۱۰۴۳ تماس بگیرید.

source

kheiroshar.ir

توسط kheiroshar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *